Logo

Hvordan spærrer jeg min Mobilbank?

Har du mistanke om, at din Mobilbank er blevet misbrugt på din eller en anden telefon, skal du spærre den. Vi hjælper dig med at spærre mobilbanken, men først skal du starte med at ændre login-koden på følgende måde:

Sådan ændrer du koden til din Mobilbank:

  1. Start din Mobilbank på siden, hvor du normalt skriver din kode.
    Hvis du allerede er logget ind, så tryk på 'Menu' og 'Log af'.

  2. Tryk på spørgsmålstegnet i øverste højre hjørne af din skærm.

  3. Vælg "Opret ny kode".

  4. Log på med MitID og vælg en ny kode.

  5. Gentag din nye kode og vælg evt., om du vil acceptere at logge på med biometri (eksempelvis ansigt eller fingeraftryk).

Vigtigt!

Ring herefter til Teknisk hotline på tlf. 59 48 10 40 mandag til fredag fra kl. 8-19 så vi kan spærre mobilbanken for dig.

Alternativt kan du selv spærre din Netbank, som også spærre din adgang til Mobilbanken.